Helpdesk op maat

Helpdesk op maat bespaart tijd en geld

Steeds meer organisaties kiezen ervoor zich volledig te kunnen richten op hun bedrijfsactiviteiten. Zaken als helpdeskondersteuning nemen vaak veel kostbare tijd in beslag. In een tijd waarin ontwikkelingen zich in een razendsnel tempo opvolgen kunnen deze taken prima uitbesteed worden aan de experts bij Add-IT. Dat scheelt organisaties tijd en geld.

Helpdesk op maat biedt keuze

Add-IT verzorgt voor meerdere bedrijven en instellingen de volledige helpdeskafhandeling. Onze professioneel ingerichte helpdesk is bemand door ervaren mensen die uw medewerkers weer snel op weg helpen.

Helpdesk op maat zoals u het wilt

Wanneer u kiest voor ondersteuning in de vorm van helpdesk op maat van Add-IT wordt samen met u de mate van ondersteuning vastgesteld. Zo heeft u de keuze en besteedt u alleen de helpdesktaken uit die u wilt.

Helpdesk op maat ontlast uw ICT-afdeling

Ook als uw organisatie beschikt over een eigen ICT-afdeling kunt u gebruik maken van de service helpdesk op maat. Door het uitbesteden van (een aantal) helpdesktaken ontstaat meer tijd voor de ontwikkeling van uw netwerk terwijl Add-IT zorg draagt voor de afhandeling van de gebruikersvragen van uw medewerkers.

Helpdesk op maat biedt support wanneer gewenst

Een andere mogelijkheid is dat u kiest voor onze 24/7 helpdesk dienst. Hiermee biedt Add-IT haar zakelijke klanten de mogelijkheid een 24-uurs Stand-By Servicecontract af te sluiten. Hiermee heeft u de mogelijkheid om bij calamiteiten, 24 uur per dag, 7 dagen in de week contact op te nemen met een 1e lijn helpdesk engineer van Add-IT voor assistentie. Lees meer over onze dienst 24/7 helpdesk.

Helpdesk op maat biedt 24 uur per dag 7 dagen per week ondersteuning