24/7 Helpdesk

Helpdesk assistentie wanneer het nodig is, 24/7

Add-IT biedt haar zakelijke klanten de mogelijkheid van een 24-uurs helpdesk gebruik te maken. Hiermee wordt de mogelijkheid geboden om bij calamiteiten, 24 uur per dag, 7 dagen per week contact op te nemen met een 1e-lijn helpdesk engineer van Add-IT voor assistentie. Onze 1e-lijn helpdesk engineer staat dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kunt u rekenen op de assistentie van een gekwalificeerde IT-engineer.

Wat is de 24-uurs Stand-by Service voor 1e-lijn helpdesk?

De 24-uurs Stand-by Service is een dienst van Add-IT waarbij haar zakelijke relaties de beschikking kunnen krijgen over een speciaal storingsnummer.

Op dit storingsnummer kan 24 uur per dag, 7 dagen per week een storing worden gemeld. De dienstdoende 1e-lijn helpdesk engineer neemt de melding in behandeling en zal alles in zijn macht doen om de storing te verhelpen. De dag na de storing volgt een rapportage van de uitgevoerde werkzaamheden en de eventueel te nemen vervolgstappen.

Hoe werkt de 24-uurs Stand-by Service?

Wanneer u een 24-uurs Stand-by Servicecontract heeft afgesloten, wordt het exclusieve calamiteiten telefoonnummer bekend gemaakt. Dit calamiteitennummer staat in de Add‑IT telefooncentrale doorgeschakeld naar de dienstdoende 1e-lijn helpdesk engineer. De programmering van de doorschakeling wordt vooraf vastgelegd op basis van de planning. De dienstdoende engineer is gedurende zijn dienst altijd telefonisch bereikbaar en indien gewenst in staat binnen afzienbare tijd remote assistentie (door middel van inloggen op het netwerk of telefonisch) te verlenen of on-site bij u op locatie te komen.

Kosten van de 24-uurs Stand-by Service

De kosten van een 24-uurs Stand-by Servicecontract voor 1e-lijn helpdesk diensten bestaan uit een vast en variabel deel. U betaalt alleen voor 1e-lijn helpdesk assistentie als u het ook daadwerkelijk nodig heeft. Dit vinden wij niet meer dan redelijk. De hoogte van de variabele kosten zijn afhankelijk van het tijdstip dat u belt en de duur van het gesprek.

100% Inzet en bereidwilligheid

De dienstdoende 1e-lijn helpdesk engineer is het aanspreekpunt voor de klant. Hij dient als coördinator voor de verdere afhandeling van de storing. De dienstdoende engineer is een allround 1e-lijn helpdesk IT-er. Het kan dus voorkomen dat een calamiteit of storing niet direct kan worden opgelost omdat bijvoorbeeld een specialist nodig is. Add-IT zal de calamiteit of storing altijd de hoogste prioriteit geven zodat u verzekerd bent van optimale ondersteuning.

24/7 is interessant voor u wanneer:

  • uw bedrijfsactiviteiten eisen dat IT 24 uur per dag beschikbaar is;
  • uw eigen ICT-medewerkers niet in de gelegenheid zijn 24-uurs diensten te draaien;
  • u verzekert wilt zijn van directe professionele hulp bij calamiteiten.